arch vile #1 spalena ramena #3


Dobra z częstotliwością godną podziwu wrzucam znowu jakieś shit(uczyło sie angielskiego kilka lat!) Na zdjęcia widać dwa nowe ziny. Jeden to nowy numer Ramena Spalena, który jest wydawany z kasetą. Aż chyba wyciągnę decka ze strychu. Ogólnie znowu wraca moda na kasety, jak się sprężę to może jescze walkmana znajdę. W środku raczej nie znane kapele. Głównie młode kapele z Brna (takie miasto w Czechach). Do tego trochę recenzji i jakieś coś tam jeszcze.


Arch Vile to nowy zine Davida z Posthuman Production (kurwa a co?!). Ogólnie klimaty powerviolence i grindcore. O dziwo nie wyszedł z kasetą ale jakoś ten fakt przeboleję. Przynajmniej dostałem do zinów cdr'a gratis. W środku zina jest stylizowany na gre Doom czy innego Wolfensteina czyli czytamy sobie w tym okienku gdzie w grze była giwera.

Obydwa dzieła są w języku angielskim choć twórcy...ups sorry edytorzy...są węgrami.

Rameny już nie mam, rozeszła się jak pączki w tłusty czwartek (pewnie przez tą taśmę) to Arch Vile mam na zbyciu jeszcze kilka sztuk. Wysoka się cenię tak wieć 10 zeta za sztukę(poczta wliczona).

Namiary na Erika jak i na Davida są gdzieś na tym blogu to jak ktoś chce to sobie znajdzie.



Komentarze

  1. Masz jeszcze na zbyciu Arch Vile?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, rozeszły się. Ale mam na zbyciu No Exit#7 jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpisuję dopiero teraz, bo jakoś adresik strony gdzieś mi się zapodział w czeluściach internetu. No Exit nie znam, czy pisałeś o nim na blogu? A tak w ogóle, jeśli masz coś ciekawego na zbyciu, to daj znać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemano. Rzadko tu zagladam. Najlepiej napisz mi maila bo coś tam zawsze mam na zbyciu. Mój mail: azbest1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz