Wścieklizna Macicy # 2

"Wścieklizna Macicy" - zin przy powstaniu którego miałem skromny udział. Jakoś w końcu udało nam się sklecić drugi numer. W środku można poczytać wywiady z:
- Spirala Milczenia
- Stella www.myspace.com/stellasphc
- M+I+E+N+S+O www.myspace.com/mienso
- kolesiami od filmu "Jatka"

Do tego trochę recenzji horrorów, kilka artykułów mi.in o Zombie czy Kościele. Trochę grafik, jakiś komiks i inne pierdoły. Do wszystkie zgodnie z obowiązującymi trendami dołączony jest film "Jatka" (cdr + drukowana wkładka). Całość złożona za pomocą kleju i nożyczek.

Cena 5 zeta plus poczta.

Można pytać u mnie ale najlepiej walić na maila impetigo@o2.pl (Kuba)

"Jeżeli chodzi o scenę w Pile to jest chyba dość silna. Oprócz Waszej jest kilka naprawdę niezłych kapel. I tu pytanie do Ciebie czy w którejś z nich nie grałeś hehe??
-Proste że grałem - gdzie tylko się dało i na czym tylko się dało. Miałem parcie na szkło, nie ma bata, wszędzie mnie było pełno. Robiłem to tylko ze względów marketingowych, radził mi tak mój menago, swojej szansy upatrywałem w rozpadzie Virgin, jak Dorota wyrzuciła Tomka Lubarta to chciałem zająć miejsce, ale w castingu przepadłem ....Niby ryj nie wyjściowy miałem....Jakby Tomek miał bardziej wyjściowy....Cóż, takie życie...." - Stella


Komentarze