Silesian Assault # 1

Post będzie krótki tak jak krótki jest ten zin (w zasadzie minizine).

Do zinów traktujących o scenie metalowej ostatnio podchodzę z pewnymi obawami odnośnie doboru kapel. Jakoś ostatnio na tej scenie namnożyło się dużo kapel w klimatach ostro prawicowych. O ile takie kupy były i chyba niestety zawsze będą, to z tego co widzę, obecnie nikomu to nie przeszkadza. Akurat mnie argument o tym, że ktoś nie przywiązuje uwagi do tekstów tylko do muzyki nie przekonuje. I to chyba jest główny powód mojego "wyjebania" na katowicką scenę metalową.

Teraz szybko o zinie, ma on na celu promowanie śląskiej sceny. W środku trochę recenzji i kilka wywiadów z:
- Crawling Death,
-Embronial,
- Mortus,
- i jedną kapelą, która jest tak mizantropijna, że aż mnie dziwi nagrywanie przez nich płyt, przecież świat trzeba spalić hehe. Nazwy nie podaję bo szkoda czasu a i chyba nerwów.

Czytania nie ma dużo, tak jedno posiedzenie w toalecie. Poziom materiałów jest dość wysoki.

Zina można dostać za friko pod adresem:
grzeg84@wp.pl

"Nie da się ukryć, że amerykańska szkoła death metalu ma dziś na waszą twórczość największy wpływ. Gdyby mi nie było szkoda, to dałbym sobie jaja obciąć, że macie w domach ołtarzyki poświęcone Hate Eternal i Morbid Angel. Popraw mnie jeśli się mylę hehe...
- No wiesz centralnym punktem mojego pokoju jest barek hehe. U Krzysia plakaty Jenny Jameson zajmują najważniejsze miejsce, hehe. ...." - Crawling Death

Komentarze