Eden # 4

Ten zin jest robiony przez najprawdziwszego anioła! Hehe!! Z tym najprawdziwszym może trochę przesadziłem ale zin jest naprawdę robiony przez Anioła (znanego m.in. z pisania do "Pasażera").

Z okładki zerkają na nas, a jakże, anioły oprócz tego można się dowiedzieć, że produkt ten jest wolny od rasizmu i nacjonalizmu. A co w środku? Myślą przewodnią jest miłość i to nie tylko w wydaniu hetero. W środku znajduje się dużo artykułów. Można pocztytać o tym, że miłość działa jak narkotyk (co jest podobno udowodnione naukowo), o podejściu Kościoła do homofobii czy też o tym, że Anioł pierdoli swoją męskość. Przedstawione też są sylwetki; Petera Jarchowa, Kropotkina i Borisa Viana. Z racji tego, że zin jest z 96 roku to nie wszystkie zawarte w nim informacje są dziś aktulane.

Tematy około muzyczne są ograniczone tylko do komiksów i do tłumaczeń tekstów kapel. Jak pierwszy raz wertowałem tego zina wydaławało mi się, że to będzie przerost formy nad treścią. Ale naszczęście się przeliczyłem bo zin jest naprawdę dobry.

Mimo tego, że zin jest już leciwy można go bez problemu dostać pod adresem:

http://www.pocztowkarnia.pl/

"A znów Ewa Braun to pozytywne emocje, tajemnica, modlitwa, szept i rozmowa z ciszą... A właściwie to głupi podział. Na E.B. i G.Y.L!!! Przecież to wszystko jest moje, słabe i jeszcze słabsze, ale moje. Gniewne i ciepłe, ale moje." - Rafał "Ciaho" Szymański

Komentarze