Grupa Trzymająca Pędzle

Ostatnio wpadły mi w łapska pierwsze dwa numery zina komiksowego "Grupa Trzymająca Pędzle". Robione jest to przez ekipe z Bydgoszczy, choć w 2ce jest komiks Marty Nieznayu (no ale to nieważne).

Specjalnie na komiksach się nie znam, co prawda kojarzę "Likwidatora" czy "Produkt" no ale to chyba tylko potwierdza, moje braki. Obydwa numery zawierają zarówno lepsze jak i gorsze historie. Mi najbardziej podszedł komiks o Jeffie ("Jeff został pięściarzem), gościu siedzącym na ławce w parku("Jesień", którego każda kolejna wersja jest coraz lepsza.) i "Idealna muzyka". Jak już pisałem na kreskach, cieniach itp się nie znam moim zdaniem wygląda to nieźle.

Oprócz komiksów można przeczytać kilka recenzji, fajny wywiad z Xavierem Baylem (www.xavierbayle.republika.pl) czy też dowiedzieć się co słychać w Bydgoszczy. Wszystko jest utrzymane w klimatach okołopunkowych co dla mnie jest dużym plusem.

Przy okazji pod niżej podanym mailem można pytać o komiks o Jezusie "Na co zasługują niewierni, którzy nie służą Panu Bogu i umrą w śmiertelnym grzechu?". Można się w nim dowiedzieć m.in. o tym jak Jezus zakładał skłot hehe.

O wszystkie wyżej wymienione pozycje można pytać pod mailem; psc@op.pl

"...i życzę śmierci Wam także, którzy lubicie pić kawę i Wam życzę śmierci, a jakże, co książki czytacie ciekawe i życzę zgonu proboszczom i ślę marynarzom kostuchę i tym co ucztują lub poszczą, studentom krojącym ropuchę, śmierci życzę wędkarzom, palaczom i konfidentom i życzę jej także grzybiarzom, a także urzędów petentom i życzę śmierci każdemu kto był choć raz w operetce i sąsiadowi biednemu co chodzi w czarnej beretce..."


Komentarze