Choice Is Ours # 4

Jakiś czas temu wyszedł zin, którego wydaje ekipa powiązana ze skłotem "Zakaźny". To już czwarty numer ale mój pierwszy, jakoś nie dogadałem się z Mikiem co do 3ki a dwa pozostałe numery całkowicie umknęły mojej uwadze.

Dobra, konkrety. W środku można poczytać:
- wywiady z Burst In, Alpinist, Dno,
- relacje z warszawskiej demonstracji 11 listopada,
- relacje z trasy All Day Hell,
- trochę kolumn.

Niby mało i szybko się to czyta ale zin jest zajebisty! Wywiady są naprawdę napisane z głową, kolumny o ciekawych tematach(nie często się to zdarza)np o hip-hopie. Całość posiada tak lubiany prze zemnie osobisty klimat. Całość złożona komputerowo i wydana na pakowym papierze. Naprawdę wypada tylko polecić i przycisnąć autorów, żeby następnym razem było więcej.

Kosztuje to jakoś 5 zeta.

against1@poczta.onet.pl

94-98

Wracam do chwil, gdy powietrze miało inny smak
A słońce inaczej świeciło
Wracam do miejsc by na moment jeszcze raz
zobaczyć tych ludzi i zdarzenia
Przywołuję wielobarwny slajd
numer 94-98
Wracam do chwil gdy na dachu miasta
Beztrosko(swobodnie)przelewaliśmy czas
Rozmowy, ławki i znajome twarze
Moment gdy rodziło się w nas
Wiele słów o muzyce - inspiracjach
projektach i scenie
Wiele słów o emocjach - ekipie, przyjaźni, nadziei
94-98
Wynik scenariusza, który ma znaczenie
94-98
Jak slajd z przeszłości, który we mnie tkwi
Małe miejsce, kilka osób, nasz świat
I świadomość że nie byłem w nim sam...
- Burst In

Komentarze