Interwencja # 1

Opisywany właśnie zin pochodzi z 2000 roku i chyba nie przetrwał próby czasu. I moim zdaniem bardzo dobrze. Czytając go miałem mieszane uczucia. Z jednej strony niby fajne artykuły, wywiady itp ale z drugiej jakiś dziwny scenowy mesjanizm. Marcin chyba należy do osób, które wszystko wiedzą najlepiej i nic im się nie podoba. Jakoś szczególnie nie przepadam za takimi osobami.

Już sam wstęp jest dziwny. Autor żali się w nim, że w dzisiejszych czasach ziny przypominają kolorowe magazyny i spowodowane jest to głównie przez reklamy itp. Ogólnie chodzi o komercjalizacje sceny itp. Po czym kilka stron dalej pisze już po angielsku, żeby do niego pisać w sprawie zamieszczania takowych.

Mega nie porozumieniem jest wg mnie relacja z katowickiego koncertu 25ta Life, gdzie Marcin narzeka na to, że...ludzie się bawili. Jak nie lubisz atmosfery na koncertach to nie chodź. Dla mnie proste. Do tego przy każdym artykule włącza się typowe dla straight edge'ów nadęcie hehe.

Do tego rozjebało mnie rubryka "Oświecone myśli na dziś", gdzie oprócz cytatów z Dostojewskiego i Gorkiego mamy...autora zina.

Zina warto przejrzeć dla kilku artykułów np. o Crimethink czy wywiady z Catharsis. Na ogół czytając nawet jakieś słabe ziny zawsze mam nadzieję, że z kolejnym numer autorzy się poprawią. Po "Interwencje" już raczej nie sięgnę (o ile wyszedł kolejny numer).

"Może to będzie wyzwolenie, na które czekaliśmy, muzyka która wyniesie nas ponad przyziemny świat. Jeśli to płyta tego nie zrobi, jesteśmy przegrani." - Brian z Catharsis kilka chwil przed wydaniem "Passion"

Komentarze