Ciałko Zieleni # 5

Nr 5ty to mój drugi kontakt z tym zinem. Pamiętam, że nie tak dawno czytałem 1ke czyli Bartek raczej ma niezłe tempo. W zasadzie to ani 1ka ani 5tk nie zrobiły na mnie większego wrażenia. Z pierwszej odsłony pamiętam w zasadzie tylko fajny wywiad na temat hardline.

Zin obraca się w tematyce SxEx ale w tym przypadku nie jest to aż tak bardzo nachalne. Ogólnie twór Bartka jest dość kontrowersyjny ponieważ promowana jest w nim postawa pro-life. Pomimo że raczej jestem po tej drugiej stronie to dobrze, że powstają ziny, których autorzy mają odmienne zdanie (zawsze można się czegoś nauczyć).

Nie wiem ale wydaje mi się, że Bartek trochę przesadza. O ile jeszcze zdjęcia martwych płodów jeszcze jakoś specjalnie mnie nie odrzucają (choć przypominają mi się te wszystkie dziwne kampanie od speców z Radia itp) to cały zin trąci mi lekkim fanatyzmem hehe. W czym utwierdza mnie beznadziejna ankieta odnośnie pro-choice, gdzie przepytywani są tylko ludzie identyfikujący się z tym ruchem. Aż prosi się zapytać o zdanie kogoś o odmiennym zdaniu. Czy to dobrze czy źle ocenicie sami.

Pomijając te delikatne zgrzyty to zin jest naprawdę ok. Wyklejanka, jako podkład służą tu strony komiksów. W środku można poczytać:
-Wywiady z: Still Strong, Cervantes, Wojtyła, The Ashes Of Betrayal, Anus Magulo, Concrete,
-kilka mniej lub bardzie udanych artykułów m.in o homoseksualizmie w nazistowskich Niemczech,
-trochę recenzji.

Ogólnie bez rewelacji ale można po to sięgnąć.

batela@o2.pl

"Czym jest dla Was etyka DIY?
-Uważamy, że to sprawa zasadnicza - nie czekając na nikogo, robić rzeczy własnymi rękami. To najbardziej pozytywne dziedzictwo, które pozostawił na punk." - Still Strong.


Komentarze