Czecho-Słowacja

Po chwilowym zastoju kilka pozycji za południowej granicy. Od razy zaznaczam, że nie miałem czasu poniższych zinów przeczytać ale wizualnie dają radę. Aha wszystkie pozycje są napisane w rodzimych językach co akurat nie powinno sprawić nikomu większych problemów. OK lecimy!

Czechy:
Cerelitida # 1,2,3.
Zajebiście wyglądający zin. Tworzy go kilka osób ale nad wszystkim czuwa Petra, od której to cudo nabyłem. W środku na szybki rzut oka dość szerokie gusta muzyczne: od grindcora przez punk po sludge. Dużo kolumn, relacji z wyjazdów, koncertów itp. Do tego mas recenzji płyt jak i zinów. W każdym numerze jest ponadto zajebiście narysowany komiks.

Ogólnie łykać i się nie zastanawiać!!






c_ml.hc@email.cz

Za wszystkie 3 numery (o ile są jeszcze dostępne) zabuliłem coś ok 10 ojro z wysyłką i naprawdę warto!!

Choroba Mysli # 5

Przypadkowo nabyłem na koncercie. Jak głosi napis na okładce "Politycky Zine", ale w środku jest kilka wywaidów i recenzji. Oprócz tego sporo artykułów m.in. o Clivie Barkerze, o horrorach czy Lovercrafcie. Do tego trochę wyżej wspomnianej polityki. Całość robiona na kompie i stoi to 30 koron (jakieś 5 zeta). jakby co to walić na:

teresabanks@seznam.cz (Makovec)




Słowacja

Rectum # 1,2

Ot najzwyklejszy kserowany zinek. Z muzyki to głownie jakieś crusty. Kilka artykułów itp, wszystko składane ręcznie (czyt klej i nożyczki). W zasadzie bez podniety ale naprawdę warto sprawdzić tego zina Bo radim to spoko kolo hehe. Nie wiem po ile to stoi ale na okładce jako cena narysowane jest jedno piwo. Ja się za coś wymieniłem.

naimko@seznam.cz



KAZ

Akurat tu Rado podesłał mi jakieś stare numery, widocznie nowe musiały mu się już rozejść. W zasadzie to co powyżej, klimaty to głównie crusty tudzież grind. Recenzje, wywiady, relacje z koncertów. Niby nic ale ma zajebisty urok, przypomina stare polskie ziny (np. Kulturę Nędzy) nie wiem dlaczego. Też się za coś wymieniłem to nie wiem ile kosztuje. Oprócz zina Rado prowadzi też małą wytwórnie/distro www.kaz.sk warto sprawdzić.

radokaz@yahoo.com

Komentarze