Węgry i Chorwacja

Odradzam się jak feniks z popiołów i pewnie znowu będzie to jednorazowy strzał, choć plany mam ambitne.

Pierwsze idą Węgry. Jakiś czas temu dostałem pakę od Davida, twórcy gdzieś wcześniej opisywanego Provokatora. Provokator jest nie istnieje ale David cały czas robi zina w klimatach metal/punk (coś jak swego czasu robił Szpon z Detoxem). Ja mam 4ty numer. Ogólnie wszystko OK tylko, że po węgiersku i ni huhu nie rozumiem. Do zina dorzucona jest płyta, na której znajdują się zespoły przedstawione w zinie (m.in Crippled Fox, Jack - ci są nieźli!!, Carcharias, Bestial Vomit itd)

Drugi twór to koimiks Kuato Lives! i to naprawdę nie wiem o co chodzi. Zdjęcia z filmów plus teksty po węgiersku. Właśnie przypomniało mi się, że miałem napisać do Davida o co kaman.

wwww.posthumanproductions.blogspot.com

Druga paka przyszła do mnie z Chorwacji. Podesłał mi ją Velac, który nie wiadomo czego na każdym zdjęciu pije piwo z buta.

Velac jest twórcą zina Mentalna Smrt. Ziny są bardzo obszerne ale gorzej z treścią. Kilka wywiadów np z Amebix, czasem po angielsku czasem po chorwacku. Kilka recenzji i tony relacji z koncertów, festiwali itp co stanowi główną zawartoś tych 2ch wydawnictw. Z racji tego, że wszystko po chorwacku jeszcze się przez to nie przebiłem. Do zina dorzucona limitowana kaseta z czterema kapelami.


Do paki był dorzucony chyba jeden z najstarszych chorwackich zinów IN Medias Res. W tym numerze głównie opisana DIY Inicijativa Crni Flomaster, coś tam o zinach w Chorwacji, wywiad z The Pathetics i kilka mniejszych artykulików. Bardzo zgrabne.

Ostatni z koperty wyciągnąłem Bukai Otpor, czyli chyba jakiś organ praswoy skłotu Klaonica, ogólnie nic ciekawego hehe.

http://crucifiedfreedom.blogspot.com/



Komentarze