R'Lyech#11

Idę jak burza i chyba pobije swój rekord trzech postów w miesiącu. Albo coś koło tego. W każdym bądź razie praca pali mi się w rękach. Dziś będzie krótka notka bo na chuj się rozpisywać.

Koniec końców w moje łapska wpadł zine Adriana. Jakiś czas nie mogłem się zdecydować czy go łyknąć czy nie (zina nie Adriana). Jak zwykle były tu obawy (nie bez zasadne) czy przypadkiem nie będzie tu jakiegoś gówna NSBM. Wiem, że w starszych wydaniach tematyka ta była "zahaczana". No w 11ce jeżeli już jest to raczej jako pojedyncze recenzje. Ogólnie ziny jest spoko. Na jakiś 130 stronach (!) upchnięto naprawdę dużo materiału. na pierwszy plan wychodzą wywiady,które są długie a pytania są naprawdę przemyślane. Choć czasem nie da rady dobrnąć do końca (m.in. wywaid z pierwszym perkusistą Imperator, czytając połowę opuściłem bo gość po prostu bredzi).
Jest kilka ciekawostek np. jakiś tam black metal, którego inspiracją jest Tora itp. Do tego dużo recenzji zarówno płyt jak i zinów. Kilka relacji z koncertów, które ominąłem. Fajna kolumna o metalach siedzących w więzieniu. Podsumowując bo nie chce mi się już pisać zine daje rade. Może kiedyś nawet zaopatrzę się w starsze numery ale jakoś na razie nie mam ciśnienia.

kontakt hellishband@o2.pl


Komentarze