Posthuman#7

Minęło trochę czasu i David standardowo atakuje z nowym/starym tytułem.

W paczce oprócz papryki znalazłem tego zina. Już teraz nie pamiętam ale to pierwszy albo drugi numer, który wyszedł po angielsku. Poprzednie były po węgiersku czyli można sobie było pooglądać obrazki. W tym numerze David praktycznie już całkowicie odszedł od metalu. Jak dla mnie to nawet ok, chociaż przez to ciężko mi wyłapać różnica pomiędzy Posthuman a Arch Vile. Po co robić ten sam zin pod różnymi tytułami? Nie wiem i pewnie się już nie dowiem.

Ale dobra co tam Davidek nam przygotował? Ogólnie jest tego dosyć sporo, z wywiadów m.in:Skruta, Brunner Todesmarsch/Smrt zine, Piss Piss Piss, Wasted Struggle, PFA i jeszcze trochę. Oprócz tego recenzja jakiegoś filmu anime czy trylogii Tetsuo (patrz okładka). Do tego trochę przemyśleń Davida odnośnie związku człowieka z technologią w dzisiejszym świecie. Na koniec duuużo recenzji muzyki, zinów czy nawet jakiś książek.

Podsumowując. Tak jak każdy twór Davida Posthuman trzyma poziom, zarówno merytorycznie jak i graficznie. Do tego całość zrobiona została z flyersów czyli recykling 100%.

Ja tam czekam na te Tokajskie legendy, choć widziałem, że wyszedł chyba niezły zin-wariacja na temat facebook. Muszę sprawdzić!!

www.posthuman.hu


Komentarze