Wygrać Nowe Życie # 2

Wygrać Nowe Życie t stosunkowo nowy tytuł. Edytorem jest Paweł, który wcześniej popełnił kilka numerów Hide and Seek (albo jakoś tak). WxNxZx dla odmiany jest zinem w klimacie straight edge/vegana ale bez zbytniego nadęcia. Dwójkę wymieniłem się z Pawłem za jedynkę hehe, tak więc chyba tytuł mu schodzi.

Pierwsze co rzuca się w oczy to pełen profesjonalizm, kredowy papier, drukarnia, zajebisty skład. Czasami mi to przeszkadza jak jest za profesjonalnie ale akurat tutaj wszystko jest ok. W środku do poczytania wywiady z: Eye For An Eye, Marksman, Vicious Reality, Astrid Lindgren, Lie After Lie i Hope You Die. Czyli generalnie nie moje klimaty ale wywiady czyta się dość fajnie. Do tego relacja z wakacji, kilka przepisów, jakieś recenzje itp. Do tego kilka trzymających poziom artykułów. Do tego dwa, których nie dałem rade zmęczyć (a rzadko mi się to zdarza), mianowicie historia ruchu SxEx i Animal Liberation Front.

Podsumowując zine w porządku, nie do końca moje klimaty ale naprawdę daje radę. Chyba już nawet wyszedł nr 3ci tak więc uderzać do Pawła. maila nie mogę znaleźć ale kto będzie chciał to sobie poradzi.



Komentarze