About the good times # 4

Drogą wymiany nabyłem czwarty numer skądinąd znanego mi już wołowskiego zina "About the good times". Zacznę od końca czyli od strony graficznej, która pomimo że składana komputerowo to jest zajebista. No ale odpowiada za nią Paweł z "Wygrać nowe życie" czyli lipy raczej nie mogłobyć.

No ale lecąc po kolei to w środku mamy kolumny autorów, które jak na mój gust są mega średnie(może to ja już jestem stary i mi się wydaję, że wszystko wiem?). Potem fajny artykuł pod tytułem: "Tatuaże, prostytucja, antynazizm, Wołów". A następnie wywiady z: organizatorami Trenujemy nawet w deszcz, Adam Sokół (w którymś zinie z kolei wg mnie koleś nudzi), wrocławski Disagreement, Agnosy (m.in ex członkowie Begining of the End, notabene bardzo fajne), Swordwielder, Next Victim(nie wiedziałem nawet, że jeszcze grają, fajna rozmowa), relacaj z trasy zespołu Trud (u umlałt). Całość zamykają cztery recenzje płyt i jedna recenzja zina.

Zin jakoś dupy nie urywa, wydaje mi się, że starsze numery były lepsze. Co oczywiście nie znaczy, że jest słabo wręcz przeciwnie. Akurat ten zine to w moim odczuciu czołówka polskiej edytorki. W trakcie lektury czuć, że ekipa jest szczera w tym co robi. Konkretny czasoumilacz w kiblu.

hastalavistapunx@tlen.pl


Komentarze